onsdag 5 september 2012

Tid...

Ja, jösses vad tiden går fort...
Jag har verkligen varit en katastrof på att uppdatera bloggen men har inte haft någon som helst lust alls.

Men det händer grejjer.
Dessa grejjer kommer inte att hamna här i denna bloggen utan i en egen blogg. Allt för att kunna uppdatera för lämpliga besökare...

Detta året har varigt riktigt lugnt vad gäller utställningar.
Jag har inte det behovet av att vara ute och tävla hela tiden.
Nästa år kommer det att bli lite ändringar vad gäller det.

Cykeln som jag fick lagad kommer jag att sälja till pappa.
Det var en riktigt STOR besvikelse att inse att min MS har påverkat mig mycket mer än jag trodde vad gäller biverkningar tex... 
Tragiskt men tyvärr något som jag får leva med oavsett vad jag tycker och känner. 

Nu har vi äntligen hittat en PÅLITLIG hustomte!!!!
Han e kanonduktig utan tvekan.
Har man hus så måste allt hela tiden hållas i gott skick och då krävs det duktiga människor.

Nä, nu ska jag ut med hundarna innan det är helt becksvart ute!!!

Ha det gött!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar